środa, 5 lutego 2014

Wiosna w lutym?

U mnie tak. Pogoda jak złoto! niebo błękitne, słonko świeci i +8 stopni. Wróble ćwierkają jak szalone, a w ogródku sąsiadki przebiąniegi całkiem już spore. I dziś pierwszy raz w tym roku suszyłam pranie na dworze :D. Uwielbiam zapach tak suszonych rzeczy!
A jak wiosna, to motylki :). Na razie biżuteryjne.
Komplet "Modraszek" (klik)
Kolor tych koralików jest wprost niesamowity.

Kolczyki długości ok. 5ck z biglami. Bigle kolczyków oczywiście srebrne, próba 925.
Zawieszka ok. 4cm.
Bransoletka ok.20cm + 4,5 cm łańcuszka regulacyjnego.
I ciut szczegółów.

Dalej "się organizuję". Idzie to coraz sprawniej, choć (tak jak dziś) zdarza się, że plany biorą w łeb i trzeba szybkej reorganizacji. Na szczęście i ta się powiodła, wiec mogę być z siebie zadowolona :) i odhaczyc kolejne punkty na mojej liście.
Obiecywałam sobie z tysiąc razy, że nie zacznę kolejnej dzierganej robótki póki nie skonczę tego co leży. Taaaa... Zaczęłam dwie kolejne. Niby obie maja uzasadznienie, bo jedna to wielkanocna zazdrostka do kuchni, a druga to chusta na prezent. Jak mawia mój mąż "Zarzekała się żaba błota" hi, hi :D
Zmykam pomachać drutami.
Wszystkiego dobrego Wam życzę!



12 komentarzy:

  1. niebieski +motyle=wiosna!!!p i ekny komplecik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna biżuteria, ale kocyk z poprzedniego posta jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne Dzięki Marysiu! Kocyk jeszcze sie pojawi jak skończę.

      Usuń
  3. Komplecik śliczny i rzeczywiście jego kolor niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A niech idzie ta wiosna do nas, pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Motyle, ważki i biedronki to moje ulubione owady więc gdy widzę biżuterię z którymś z tych motywów to dostaję oczopląsu:)
    wiosna przesiedziała u mnie tygodnie, a dzisiaj przywiało w moje strony trochę śniegu:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Izuniu, że Ci sie podobaa ta bizuteria :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)