poniedziałek, 6 lipca 2009

Wyróżnienie i zabawa w czwórki, czyli nadrabiam zaległości

Na początku chciałam serdecznie podziękować za wsparcie przeciwpowodziowe. Wygląda na to, że zagrożenie minęło, woda opada. My wprawdzie nie jesteśmy zagrożeni, ale pamięć dni lipcowych z 1997 roku robi swoje...
Niestety przez deszcze większość upraw ogrodowych ma się bardzo marnie... Zobaczymy czy coś z nich będzie. Za to chwasty maja się doskonale :/

Do zabawy w czwórki zaprosiła mnie Yrsa i Karolcia


4-miejsca w których mieszkałam :
1.Wrocław w 2 lokalizacjach czyli Wielka Wyspa i Ołbin
2. Wieś moja podoławska

4 miejsca, do których lubię wracać
1.Sudety moje kochane
2.Lasy i stawy Milickie
3.morze nasze
4.I wiele, wiele innych... :D
4 ulubione potrawy:
1. Pierogi ruskie
2. Makarony i naleśniki wszelkiej maści i rożnie podane
3. Zupy: pomidorowa, krupnik, kartoflanka
4. Ciasta, ciasteczka i inne domowe (i nie tylko) słodkości

4 potrawy, których nie znoszę:
1. Nie jem surowego mięsa
2. hmm... sama nie wiem - chyba nie jestem grymaśna. Wprawdzie nigdy nie jadłam, ale do ust nie wzięłabym ośmiorniczek i innych tego typu wynalazków... Brryyy


4 pasje, hobby:
1. Turystyka
2. Rękodzieło
3. Pieczenie i gotowanie
4. Książki

4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała okazję:
1. Nasz własny, piękny kraj
2. Zobaczyć Himalaje
3. Pustynia Atacama i Jezioro Titicaca
4. Wiele miast w Europie np Wiedeń

4 seriale, programy, które lubię:
Mało oglądam Tv ale
1. Detektyw Monk
2. Dr Haus
3. Kości
4. ...


4 miejsca pracy:
1. Szkoły
2. Hyrtownia
3. Własna firma

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć:
Za dużo tego... Tak w najbliższym czasie to skończyć remont i zakładanie ogrodu


4 ulubione filmy:
Uwielbiam filmy Kolskiego


4 ulubionych muzycznych wykonawców, zespoły:
4 to zdecydowanie za mało ;) Mam za duży rozrzut od klasyki, przez poezję śpiewana, po metal
Ale z pewnością Mirosław Czyżykiewicz



4 rzeczy które robię po wejściu na internet:
1. Zaglądam na forum
2. Włączam gg
3. wchodzę na swojego blog
4. wchodzę na zaprzyjaźnione blogi

4 osoby które zapraszam do zabawy
Hmmm....
Mam propozycję. Kto ma ochotę ten niech czuje się zaproszony. :D

I jeszcze przemiłe wyróżnienie które dostałam od kilku osób. Przyznaję się bez bicia, że teraz już nie pamiętam od kogo, ale serdecznie za nie dziękuję. :D



Wyłamuję się z zasad i wyróżniam wszystkie blogi które mam w ulubionych, bo nie umiem wybrać tylko kilku. W końcu nie na darmo są w ulubionych :D

5 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze zagrozenie powodziowe juz za Wami; trzymam kciuki, aby tego lata juz nie trzeba sie bylo bac...

    I oczywiscie gratuluje wyroznienia :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia !
    życzę Ci ładnej pogody i spełnienia marzeń -pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody i również życzę słońca :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, Zapomniałam podać termin kolejnej odsłony Koła Gospodyń Wiejskich - 9 sierpnia.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam Cię srdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jam Cię m.in. obdarowała:*** i bardzo się cieszę, że inni także, bo tu jest tak faaajnieee:))))
    Całusy Wrzosiczku:***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)