środa, 30 września 2009

Agatów czar

Zrobiony już jakiś czas temu komplet. Na zamówienie koleżanki. Agat karneolowy oczarował ją całkowicie :D Faktycznie jest piękny i zrobienie tego kompletu sprawiło mi wielką przyjemność.





U nas winobranie. Część winogron w postaci soku i musu już w słoikach. Jeszcze jeden gar jest 'w trakcie". 2 balony na winko nastawione... Więcej nie będzie, bo szpaki zjadły resztę winogron ;) To był prawdziwy wyścig. Świadomie zostawiliśmy im trochę. Niech się bidulki posilą przed drogą do ciepłych krajów.

19 komentarzy:

  1. Subtelny komplet :)
    winobranie mniam mniam mniam a degustacja kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczki i musy to w zasadzie można by już. Na winko trzeba będzie poczekać co najmniej do stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Winogronowy komplet też mnie oczarował ..a winobranie hm może kiedyś doświadczę :) Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny gustowny komplet

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się że koleżankę oczarował agat trawiony ja od niego również oderwać oczu nie mogę, ostatnio wynalazłam zielony i chyba się na niego skuszę.
    Piękny komplet Asiu zrobiłaś, ach i jeszcze jedno MUS z WINOGRON brzmi smakowicie czy mogła byś podzielić się z nami przepisem, bo u mnie co roku trochę winogron się marnuje bo nie mam na nie koncepcji, a że lubię wszystko co słodkie to taki mus chętnie bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik zrobiłaś dla kolezanki.Aż przyjemnie popatrzeć a co dopiero go nosić!
    Ja tez mam trochę winogron ale niedużo.Wystarcza praktycznie tylko na degustacje na bieżąco.Ze szpakami też sie troche dzielę:))
    Pozdrawiam Cię, pracusiu kochany,bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet ! U Mnie rządzą sroki ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! jakie piękne te korale!!
    Baardzo podoba mi się też skrzyneczka "ślubna" pokazana we wcześniejszym poście :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i elegancki komplet biżuterii, a na degustację winka się piszę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agaty przepiekne!
    A winogrona dla szpakow to bardzo fajny pomysl, niech i one sie troche nimi naciesza ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet mnie oczarował!! a winobrania zazdraszczam:) bo u mnie jakoś winogrono nie może sie nawet rosrosnąć-nie wiem kiedy je przycinac i takie tam inne dylematy ogrodnicze:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny komplecik wyczarowałaś Wrzosiczku:))):***

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplet, a "prace" winogronowe muszą być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://jednoskrzydla.blogspot.com/2009/10/magiczne-blogi.html
    zapraszam po wyróżnienie - moc pozdrowień, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne "spękania " mają te agaty i piękny kolor . Mamy trochę winogron i nie zawsze wiemy co z nimi zrobić , część zjadamy , resztę rozdajemy znajomym ,czasem robimy soki , ale za przepis na mus byłabym wdzięczna .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne te agaty po prostu, kolor i faktura... ale ja ma m nietypowe pytanie - koło agatów leżą dwa kolczaste owoce - co to jest???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)