środa, 22 stycznia 2014

Coś z lata

Czyli wazon zrobiony na bukiet Panny Młodej.
I bukiet i cały wystrój miał być biało-turkusowy. Turkusowy miał być też wazon. Z imionami Młodych i datą ślubu. Tak wymyśliła Mama Pana Młodego, czyli moja sąsiadka, która ten wazon zamówiła.
Oto efekt:
Przód.
Tył.
I kilka zbliżeń.


Długo nie miałam koncepcji. Pomysły zmieniały sie jak w kalejdoskopie, a termin gonił. Wreszcie mnie olśniło. Spróbowłam całkiem czegoś nowego, co wymyśliłam sama i efekt mi się spodobał.


Papier ryżowy przetałam turkusową farbę i perłowym perlen-penem. Tym ostatnim wykonałam też obramowanie napisu i wykończyłam górę wazonu.
Wiem, że Młodzi zadowoleni z prezentu i ponoć fajnie się bukiet w wazonie prezentował.
Niestety zdjęcia nie najlepsze, ale błyszczące drobinki bardzo odbijały światło :(.

Zima dotarła i do nas i troszeńkę śniegu spadło. Dziś mój synek stawiał pierwsze w życiu kroki na śniegu jak bylismy na spacerze :D
Ciepłego wieczorku życzę!

13 komentarzy:

  1. Aż mi się lata zachciało, piękny kolor!
    I do mnie dotarła zima, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      A zimę wolę z mrozem i śniegiem niż z tą chlapą co była do tej pory.

      Usuń
  2. Wazon bardzo elegancki! Pięknie, że się podobał nowożeńcom. A u mnie słońce. Nawet ptaki jakoś wiosennie śpiewają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ptaszków sporo, ale w karmniku, bo im zimno i głodne.
      Dzięki za miłe słowa

      Usuń
  3. Tak,piekny kolor! I piekne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kolor morza i lubię motyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ciesze się, że udało mi się je zgrać kolorystycznie, bo odcień turkusu tworzyłam sama.

      Usuń
  5. Wazon cudo!I ten kolorek-PIĘKNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja pisałam,tylko mi się konta pomyliły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)