wtorek, 6 września 2011

Próbuję złapać oddech...

...między jedną a drugą imprezą. Nawet nie miałam czasu zaprosić Was na II Strzeliśki Jarmark Produktu Lokalnego, w którym brałam udział. Impreza przygotowana perfekcyjnie, podobnie jak w zeszłym roku. Odbyły się też Dożynki Gminne. 17.09. Odbędą się Dożynki parafialne w naszej miejscowości. Zapraszam serdecznie! Ustalamy właśnie szczegóły i jak będę wiedział coś więcej to napiszę.
W ramach nadrabiana zaległości w pokazywaniu prac troszkę biżu :D
Wszystko już poszło w świat :D.
Kolczyki "Miodowa miłość"

Tym nie zdążyłam nadać nazwy ;)

Komplet szklano ceramiczny "Gray & red"

Te kolczyki dostała w prezencie urodzinowym moja młoda sąsiadka Kasia.

A te nasi moja średnia siostrzyczka.


Kociaki rosną i szaleją. Właśnie zwinęły mi cukierek eukaliptusowy (na moje obolała gardło) i latają z nim w zawrotnym tempie. Nawet Bonifacy się zainteresował ;). Moja banda niestety dalej nie chce się zadawać z "przechowalnią" - plują i prychają. Za to Prot aż się rwie do nowych znajomości. Niestety napotyka na niezbyt przyjazne traktowanie. Smarkateria mniejsza od jego łapy a prycha, pluje i syczy. Za to Bonifacy podchodzi coraz bliżej do Prota.
Są też smutne kocie sprawy, ale o tym następnym razem...
Pięknie Wam dziękuję za tyle wpisów pod poprzednim postem.
Staram się do Was zaglądać, ale nie zawsze zostawiam po sobie ślad.
Życzę Wam słonecznego wtorku i pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Kochana Asiu, ja też stale próbuję złapac oddech i wiem, jak o to trudno;-)Piękna bizuteria. Stale kibicuję Twoim poczynaiom artystycznym i jarmarkowym, no i kocim przede wszystkim! Całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje biżutki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kolczyki, te pierwsze przypominają mi takie z mojego dzieciństwa, które niestety gdzieś zaginęły

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo ładne i pięknie wykonane , ale tym razem spodobały mi się białe ze srebrnym .
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej spokojnej jesieni-Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria. bardzo podobają mi się kolczyki z perełkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam ci schemat listka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, a gdzie można się dowiadywać o takich imprezach? Chętnie bym dojechała, popatrzyła, podziwiała, jakoś taka jestem niedoinformowana...
    .
    a przy okazji chciałabym zaprosić Ciebie do wzięcia udziału w konkursie, który właśnie dzisiaj ogłosiłam na blogu. Zapraszam.
    Będzie mi bardzo miło.
    Moje imię w podpisie jest podlinkowane do wpisu o konkursie.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)