wtorek, 31 grudnia 2013

Wspaniałego roku 2014!

Ostatni dzień roku przywitał nas słonkiem i szronem.


Spieszę z życzeniami!
Wszystkiego co najlpesze!
Chwil cichych żeby usłyszeć co nam w duszy gra.
Chwil wypełnionych śmiechem radosnym.
Chwil wzruszenia i zadumy. I natrojowych wieczorów przy świecach i kominku.

Chwil wytchnienia i odpoczynku, a nawet błogiego lenistwa.
Tu koty pokazuja jak to powinno wyglądać ;)



Zadowolenia z tego co niesie każdy dzień.
Umiejetności odnalezienia Małych Szczęść w codziennej gonitwie.
Witania każdego dnia z uśmiechem i uśmiechania się do siebie w lustrze.
Zdrowia, nadziei i miłości.
Prawdziwych przyjaciół i życzliwych ludzi obok nas.
Niech spełniają się Wasze marzenia, zdrowie dopisuje.

10 komentarzy:

  1. Niech dzisiejsze promienie slonca rozswietla kazdy dzien Nowego Roku! Wszystkiego dobrego! :*
    (kocia gromadka przeslodka :))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne życzenia, muszę powiedzieć, że uświadomiłam sobie ostatnio, że Sylwester to zwykły dzień. zwykły-niezwykły czyli taki w którym możemy coś zmienić, ale nie dlatego, że kończy się stary rok, a zaczyna nowy, a dlatego, że możemy coś zmieniać codziennie. widząc wszędzie dookoła noworoczne postanowienia, życzenia i inne pisałam każdemu, że życzę nie wspaniałego roku, a Wspaniałego Życia! i Tobie tak życzę, wspaniałego każdego dnia, takiego z Twoich życzeń:) bo właśnie Twoje życzenia mnie ujęły, bo można byłoby je czytać codziennie:) mam nadzieję, że za bardzo nie namieszałam:)
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo! Nawet nie wiesz jakie dla mie wazne jest to co napisalas. Masz rację! Codziennie możemy coś zmienić. To nasze życie i od nas zależy jak je przezyjemy!

      Usuń
  3. 7 kotow...o matko z corka , podziwiam was , naprawde . Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A to tylko część gromadki i mniej niż połowa :D

      Usuń
  4. Uwielbiam koty, masz ich całe stadko. U mnie na razie jeden ale męczę męża że chcę więcej... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://sielskidomiogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz i pozostawiasz ślad. :)